ralc.co.il

true

מורה העוסקת במתן שיעורים פרטיים באנגלית, חשודה בהעלמת הכנסות בכ - 400,000 ₪

09.08.2009

מורה העוסקת במתן שיעורים פרטיים באנגלית,

חשודה בהעלמת הכנסות בכ - 400,000 ₪

רשות המיסים בישראל

לאחרונה אותרה באזור ירושלים, נישומה העוסקת במתן שיעורים פרטיים באנגלית. הנישומה אותרה במהלך פעילות מודיעינית לאיתור עברייני מס, המתנהלת במחלקת חקירות מס הכנסה ירושלים, ברשות המסים בישראל.

הנישומה הובאה לחקירה, שבמהלכה הודתה כי בחמש השנים האחרונות, אכן עבדה כמורה פרטית ונתנה שיעורים פרטיים בביתה. לדבריה, היא גובה סך של מאה ועשרים ₪ תמורת כל שיעור , איננה נוהגת לשמור רישומים, המעידים כמה תלמידים לימדה ומה הסכומים שקיבלה מתלמידים אלו, ולא ניהלה ספרים לגבי הכנסותיה.

כאשר נשאלה מדוע לא דיווחה על עיסוקה זה לרשויות המס, לא ניהלה ספרי הנהלת חשבונות ולא הגישה דו"חות שנתיים על הכנסות אלו, השיבה ש"חשבה שמאחר והסכומים שהיא מרוויחה אינם משמעותיים, אין היא מחויבת להצהיר עליהם".

יש לציין כי ההכנסות של המורה במהלך חמש השנים האחרונות, הסתכמו בכ-400,000 ₪.

לאחר החקירה, נפתח לנישומה תיק והיא נדרשה להגיש דוחות ולדווח על הכנסותיה ב - 5 השנים האחרונות. הטיפול בתיק יימשך במישור הפלילי.

רשות המסים קוראת לכל המורים הפרטיים לפתוח תיקים ולדווח על הכנסותיהם קודם לפתיחה בהליכים פליליים נגדם, שכן הביקורות בענף זה תמשכנה.

הוסף למועדפים
קישור למאמר: http://www.ralc.co.il/מאמר-2214-מורה-העוסקת-במתן-שיעורים-פרטיים-באנגלית-חשודה-בהעלמת-הכנסות-בכ-400-000.aspx

© כל הזכויות שמורות