• הירשמו לערוץ יוטיוב  שלנו, ותוכלו לקבל עדכונים והתראות, לצפות בין היתר בהרצאות מוקלטות, מצגות, ראיונות לתקשורת ועוד ...

    להצטרפות והרשמה  לחץ כאן

     

     

  • סוגיות מיוחדות בהצהרות הון, הנחיות, טיפים, הוראות, הסברים מפורטים, התא המשפחתי, הלוואות ומתנות ממשפחה/חברים ועוד... 
    להרצאה מוקלטת מלאה – לחץ כאן

  • הרצאה מוקלטת ומצגת מקיפה בנושא פעילות עסקית - עצמאי או חברה ?


    לצפייה – 
    לחץ כאן

  • הרצאה מוקלטת ומצגת מקיפה בנושא מיסוי הכנסות בחו"ל (Relocation),  חידושי פסיקה וחקיקה, הכללים החדשים מיום 1.1.2018

    לצפייה - לחץ כאן

  • המהפכה הגדולה במיסוי הנדל"ן ומיסוי הכנסות מהשכרה למגורים ולדירות נופש בשנה האחרונה

    לצפייה בהרצאה המוקלטת ובמצגת המקיפה – לחץ כאן

true

קומפני אקפרס מדווחת:

12.01.2006

סין וצ'כיה משלימות אמנה למניעת כפל מס

סין והרפובליקה הצ'כית סיכמו ביניהן להשלים את הניסוח הסופי לאמנה למניעת כפל המס והסכם למניעת הברחת המיסים.

אמנת המס מהווה חלק מהצהרה מורחבת בין שתי המדינות המתכוונות לפתח יחסים דיפלומטיים, עסקים והשקעות, ושנחתמה השבוע האחרון בפראג בין ראש ממשלת סין, וון ג'יאבאו, ועמיתו הצ'כי ג'ירי פארוובק.

שתי המדינות הוסיפו שהן מתכוונות לפתח יחסים במסגרת האסטרטגיה של האיחוד של סין והשוק האירופאי על בסיס "ההצהרה המשותפת של תשעת הנקודות" שנחתמה ב-1999 .

www.com-exp.co.il

ה- I.R.S מאפשרים דחיות להסדרי מס בארה"ב

נישומים יוכלו לדרוש דחיות אוטומטיות להסדרי מס, בנות שישה חודשים, הן לפרטיים והן לעסקים, במסגרת התקנות שפורסמו עתה ע"י משרדי האוצר ושלטונות המס בארה"ב.

התקנות החדשות מספקות תהליכים יעילים ופשוטים אשר לפי הצפוי יחסכו לנישומים

בין 73 ל-94 מ' $ לשנה, זאת ע"י ביטול ו/או איחוד כמה מהמסמכים הקיימים.

כתוצאה מהמהלך אשר מתוכנן להיכנס לתוקף בתחילת ינואר 2006, רוב הנישומים הפרטיים והעסקיים, יהיו רשאים לדרוש דחייה להסדר מס של שישה חודשים כנגד חתימה בלבד. התהליך החדש יחליף את הקיים המבוסס על שני שלבים, לפיהם הפונים מבקשים בשלב ראשון הארכה חלקית ולאחר מכן, בשלב שני, השלמה.

הארכות אינן דוחות את תשלום המס בפועל בסוף התקופה

.

ישנם נישומים הזקוקים להארכות של שישה חודשים. שינוי זה מקצר את התהליך כך שכעת הנישומים רשאיים להגיש את דרישותיהם פעם אחת ולא פעמיים כמקודם , כך הודיע נציב המס בארה"ב, מרק וו. אוורסון.

www.com-exp.co.il

שוויץ מגינה על מערכות המס חברות שלה בפני השוק הארופאי המשותף

פקידי ממשל בשוויץ נפגשו ביום חמישי האחרון עם עמיתיהם מהשוק הארופאי המשותף, כדי לדון בנושא מס החברות בשווייץ, אשר לפי עמדת בריסל, נוגד את הסכם הסחר החופשי בין ארה"ב לשווייץ.

בשווייץ, קנטונים רשאים לקבוע את שיעורי המס מחוץ למסגרת הסדר המיסוי משנת 2001. מעשה זה מביא לתחרות במשיכת חברות זרות. עקב זאת, שוויץ קנתה לעצמה שם במשיכת אנשים ידועי שם מחו"ל ואנשי עסקים, הנהנים מהסדרי מס מיוחדים.

בכל זאת, בחודש אוקטובר האחרון, השוק האירופאי המשותף, שיגר למשלחת משווייץ בבריסל, מכתב ובו הערות שחלקים ממערכת המס חברות בשווייץ אינם תואמים את ההתחייבויות ששווייץ לקחה על עצמה משנת 1972, במסגרת הסכם הסחר החופשי בין שווייץ לבין השוק.

השוק המשותף חלק במיוחד על התקנות בקנטונים "צוג" ו-"שויץ", שמצביעות על הטבות מס מפליגות לגבי עסקאות מחוץ לגבולות שווייץ.

בתשובה, הממונה על המשלחת השוויצרית בבריסל, ברנרד מרפורט, שלח מכתב תשובה על פני שלושה עמודים, הסותר את טענות השוק. המכתב גם מערער ומבקש פרטים ספציפיים לגבי הקנטונים שלכאורה עוברים על תקנות הסכם הסחר עם השוק האירופאי המשותף.

בקנטון הזעיר "אובוולדן", שבמרכז שווייץ, הוחלט שבכדי להתחרות בהשגת עסקים והשקעות, יש לצמצם את שיעור המס על חברות לשיעור של 6.6% החל מ-1 בינואר 2006.

שיעור מס זה הינו המס הנמוך ביותר בשווייץ וזאת בנוסף להקטנת שיעור המס על ההכנסה האישית.

www.com-exp.co.il

(שלטונות המס באוסטרליה) חוקרות את נושא A.T.O

ההתחמקויות מתשלומי מיסים באמצעות חברות

OFFSHORE

למרות ששלטונות המס באוסטרליה המשיכו בקמפיין מפרך נגד יוזמות התחמקות ממס דרך חברות אופשור, הממונה על המיסוי מייקל ד'אסנסו, הדגיש שהכלים שבשימוש במדינות אחרות באותו נושא, שרירים וקיימים גם באוסטרליה.

לדברי ד'אסנסו, שפרסם בשבוע האחרון כתבה בשם "אזהרות למשלם המס", השלטונות המשיכו בעבודתן בנושא, והוכיחו שישנם גורמים שעדיין משתמשים, בתוך ומחוץ לאוסטרליה, לעסוק בעסקאות מעבר לים, מתוך מטרה מפורשת של התחמקות ממס .

"אנו ממשיכים להבחין באנשים שמשתמשים באיזורים שונים בעולם, שם שיעורי המס הינם נמוכים או אפסיים, כמפלט לתשלומי מס באוסטרליה, וכן בשימוש בחשבונות בנקים סודיים, המתנהלים במדינות מסוימות, כדי להסתיר את זהותם של בעלי החשבונות מחמת המיסוי, או כדי לייצר ניכויים פיקטיבים וע"י כך לסרס את המס " – הדגיש מר ד'אסנסו. "התוצאות עבור אלו המשתמשים בחברות אופשור כדי להתחמק ממס באוסטרליה, יהיו חמורות ביותר. שלטונות המס יפעלו במלוא העוצמה נגדם" – הוסיף ד'אסנסו.

שלטונות המס חוקרים הסדרים מסוימים כגון עריכת חשבוניות בהן מופיעים גורמים המספקים מוצרים או שירותים עם ניכויים מנופחים או דחיית מועדי תשלום, והעברת ההפרשים הנובעים מכך למדינות מעבר לים על מנת להקטין את שעורי המס .

לדברי שלטונות הסם באוסטרליה, ישנם נישומים המשתמשים בשיטות הנ"ל בכדי להחזיר כספים לאוסטרליה לשימושם האישי, בצורת מתנות, תרומות והעברות שונות פיקטיביות מקרובי משפחה מעבר לים

"אנשים חייבים להיות מאוד זהירים בכניסתם להסדרים מהן אלו" , ציין ד'אסנסו

שלטונות המס מעודדים נישומים בהטבות בדבר הגשת שומות מרצון, שתהיינה אמיתיות וגלויות – הטבות אלו אף נוגעות לנישומים המוכנים להעביר מידע בענין נותני חסות על ההסדרים להתחמקות ממס אמת באוסטרליה.

www.com-exp.co.il

הוסף למועדפים
הקש קוד אימות
 
לא רשומים אירועים לחודש אפריל
לא רשומים אירועים לחודש מאי
לא רשומים אירועים לחודש יוני