• הירשמו לערוץ יוטיוב  שלנו, ותוכלו לקבל עדכונים והתראות, לצפות בין היתר בהרצאות מוקלטות, מצגות, ראיונות לתקשורת ועוד ...

    להצטרפות והרשמה  לחץ כאן

     

     

  • סוגיות מיוחדות בהצהרות הון, הנחיות, טיפים, הוראות, הסברים מפורטים, התא המשפחתי, הלוואות ומתנות ממשפחה/חברים ועוד... 
    להרצאה מוקלטת מלאה – לחץ כאן

  • הרצאה מוקלטת ומצגת מקיפה בנושא פעילות עסקית - עצמאי או חברה ?


    לצפייה – 
    לחץ כאן

  • הרצאה מוקלטת ומצגת מקיפה בנושא מיסוי הכנסות בחו"ל (Relocation),  חידושי פסיקה וחקיקה, הכללים החדשים מיום 1.1.2018

    לצפייה - לחץ כאן

  • המהפכה הגדולה במיסוי הנדל"ן ומיסוי הכנסות מהשכרה למגורים ולדירות נופש בשנה האחרונה

    לצפייה בהרצאה המוקלטת ובמצגת המקיפה – לחץ כאן

פתיחת עסק חדש

  • קיומן של החלטות בתוך ארגונים עומד בנפשה של החברה, של הפירמה, של המחלקה, ושל הארגון אותו מנהלים. ככל הנראה, כל החלטה שמתקבלת בהנהלת החברה צריכה שיישמו אותה. ביצוען של החלטות קלות, המיטיבות עם העובדים – כמעט ויהיה מוחלט גם בלי שום בקרה או פיק...


  • בשאלון שחולק בכנס מנהלים נשאל האם הם היו רוצים שמספרי 2 שלהם יהיו עם ראש גדול או יס-מנים. לכאורה, שאלה תמימה. התוצאות, אגב לא הפתיעו איש – מעל 90 אחוז מהעונים על השאלון היו משוכנעים שהסגן שלהם חייב להיות עם ראש גדול. רק שני דברים שוליי...


  • מאמר המרכז מספר נושאים מרכזיים שיש לבחון וליישם לפני שנכנסים להרפתקה של השקעה עסקית: שיקולי מיסוי בתוכנית עסקית, השקעה באופן אישי או באמצעות חברה, השקעה כהוצאה מוכרת מלאה, כדאי להשקיע ברכישת מוניטין, ניצול הפסדים מהשקעות.
    רמי אריה, עו"ד ור...

  • במהלך חיי העסקים ושגרת העבודה השוטפת, מוצא את עצמו מנהל למול שורה של מצבים כמעט בלתי אפשריים. המנהל והאנשים שעובדיו ביחד איתו, נדרשים למלא את התפקיד שלהם על הצד המוצלח ביותר, כך שלעיתים נדמה כי הם לולייניים ממש. וכאן, נכנס עולם האימפרוביזצי...


  • הלקוח הסמוי הוא השיטה היעילה והיחידה הקיימת כיום לבדוק מה באמת חווה לקוח שמגיע לנקודת מכירה או נקודת שירות לקוחות. היא מסייעת למנהל לקבל צילום של תמונת מצב ריאלית, אם כי לא תמיד נעימה, על מערך המכירות, שירות, גבייה שהוא מפעיל ביחד עם העובדי...


  • מאמר זה מציג שיטה חדשה לחלוטין שפותחה על ידי מנהל ידע והדרכה ביחד עם מרצה ומנחה סדנאות. מטרתה של שיטה זאת היא הקנייה של מיומנויות התנהגותיות "אמיתיות" במהלך הדרכה סדנאית. פיתוח שיטה זאת נבע כתוצאה מצורך של אחד ממנהלי המכירות בקונצרן, יחד עם...


  • נקודת המוצא לשירות מעולה, מבחינת העולם בלי ה"לא", היא שהלקוח רוצה לדעת מה אתה, כנותן השירות, כן יכול לעשות עבורו. מה ש"בלתי אפשרי" כמעט לא מעניין אותו. המאמר מתמקד בשאלות למה לא אומרים ללקוח "לא", למה צריך להגיד לו רק משפטים שמכילים בתוכם "...

  • מי חייב בדו"ח - סעיף 131 לפקודה, סמכות לפטור מהגשת דו"ח - סעיף 134א לפקודה, תקנות מס הכנסה פטור מדין וחשבון, "הכנסת חוץ", "הכנסה נוספת", החייבים בדיווח למרות עמידתם בתנאי פטור מדיווח, פטור לתושב חוץ, הנדרש לצרף ולפרט עם הדו"ח השנתי, דו"ח סת...

  • מבוא –סוגי החברות העיקריות, אחריות אישית מוגבלת – האומנם?, אחריות כאורגן של החברה, ערבויות אישיות של בעל המניות לחובות החברה, בטחונות אישיים של בעל המניות לטובת החברה, הרמת מסך ופניה לבעל המניות ישירות, ניהול והחלטות חברה, הגנה מפני קטסטרופ...


  • בכל ארגון יש הוצאות שהן סמויות מן העין: העדרויות, איחורים, הכשרת עובדים חדשים במקום אלו שעזבו, שיחות טלפון אישיות על חשבון העבודה, השאלת ציוד משרדי והעתקו לבית לתקופת זמן בלתי מוגבלת, גלישה באינטרנט על חשבון שעות העבודה ושיחות חולין המתמשכו...


הקש קוד אימות
לא רשומים אירועים לחודש אפריל
לא רשומים אירועים לחודש מאי
לא רשומים אירועים לחודש יוני