הירשמו לערוץ יוטיוב שלנו, ותוכלו לקבל עדכונים והתראות, לצפות בין היתר בהרצאות מוקלטות, מצגות, ראיונות לתקשורת ועוד ...
להצטרפות והרשמה – לחץ כאן
סוגיות מיוחדות בהצהרות הון, הנחיות, טיפים, הוראות, הסברים מפורטים, התא המשפחתי, הלוואות ומתנות ממשפחה/חברים ועוד... להרצאה מוקלטת מלאה – לחץ כאן
הרצאה מוקלטת ומצגת מקיפה בנושא פעילות עסקית - עצמאי או חברה ?
לצפייה – לחץ כאן
הרצאה מוקלטת ומצגת מקיפה בנושא מיסוי הכנסות בחו"ל (Relocation), חידושי פסיקה וחקיקה, הכללים החדשים מיום 1.1.2018
לצפייה - לחץ כאן
המהפכה הגדולה במיסוי הנדל"ן ומיסוי הכנסות מהשכרה למגורים ולדירות נופש בשנה האחרונה
לצפייה בהרצאה המוקלטת ובמצגת המקיפה – לחץ כאן
הלקוח הסמוי הוא השיטה היעילה והיחידה הקיימת כיום לבדוק מה באמת חווה לקוח שמגיע לנקודת מכירה או נקודת שירות לקוחות. היא מסייעת למנהל לקבל צילום של תמונת מצב ריאלית, אם כי לא תמיד נעימה, על מערך המכירות, שירות, גבייה שהוא מפעיל ביחד עם העובדי...
מאמר זה מציג שיטה חדשה לחלוטין שפותחה על ידי מנהל ידע והדרכה ביחד עם מרצה ומנחה סדנאות. מטרתה של שיטה זאת היא הקנייה של מיומנויות התנהגותיות "אמיתיות" במהלך הדרכה סדנאית. פיתוח שיטה זאת נבע כתוצאה מצורך של אחד ממנהלי המכירות בקונצרן, יחד עם...
בעולם העסקים ובשווקי ההון המודרניים, נחשבת הפירמה ליחידה הכלכלית הבסיסית ובעלי מניותיה הינם בעלי הזכויות הכלכליות השאריתיות, לאחר פרעון התחייבויותיה. הערכת שווי של פירמות מתבצעות כל העת בעולם הכלכלה ושווקי ההון המודרניים, ומסייעת בידי המשקי...
מבוא –סוגי החברות העיקריות, אחריות אישית מוגבלת – האומנם?, אחריות כאורגן של החברה, ערבויות אישיות של בעל המניות לחובות החברה, בטחונות אישיים של בעל המניות לטובת החברה, הרמת מסך ופניה לבעל המניות ישירות, ניהול והחלטות חברה, הגנה מפני קטסטרופ...
בכל ארגון יש הוצאות שהן סמויות מן העין: העדרויות, איחורים, הכשרת עובדים חדשים במקום אלו שעזבו, שיחות טלפון אישיות על חשבון העבודה, השאלת ציוד משרדי והעתקו לבית לתקופת זמן בלתי מוגבלת, גלישה באינטרנט על חשבון שעות העבודה ושיחות חולין המתמשכו...
עצמאים וחברות שהפסיקו לפעול פעילות עסקית נדרשים על ידי מע"מ להחזיר חזרה למע"מ את סכומי מס התשומות שקיבלו בעת רכישת הנכסים כחלק מעסקם בעת שהיה פעיל. לעניין מע"מ קבע המחוקק בסעיף 137א לחוק מע"מ כי למרות הכלל כי יש להחזיר המע"מ למנהל המע"מ בעת...
הסיבות לשינוי תנאי הסחר עם הלקוחות, אילו תנאי מסחר אפשר להרע כלפי לקוחות, מהי התגובה הקיצונית של אנשי המכירות, מהי התגובה של הלקוחות וכיצד ניתן להתמודד איתה, כיצד ניתן למקסם את התהליכים שבין נותן השירות לבין לקוחותיו.ד"ר בועז נחמד