סיסמה טלפונית למייצגים ולציבור הרחב
הוראת ביצוע מס הכנסה-12/10
רשות המסים בישראל
ביום 12.12.10 , פרסמה רשות המסים בישראל הוראת ביצוע 12/10 שירות לקוחות/ מינהל משאבי אנוש. הוראת ביצוע זו באה במקום הוראת ביצוע מ"ה 14/2002 בנושא: שרות בטלפון סיסמה לציבור. להלן עיקרי הוראת הביצוע :
- רשות המסים בישראל שמה לעצמה מטרה , לצמצם משמעותית את החיכוך עם הלקוחות באמצעות פיתוח של שירותים ישירים נרחבים . כחלק ממדיניות זו, נעשים מאמצים לשפר את המענה הטלפוני למייצגים ולכלל ציבור הלקוחות, תוך שימת דגש על כללי אבטחת מידע.
- על עובדי רשות המסים חלה חובת סודיות וצנעת הפרט המחייבת אותם לוודא שהאדם המשוחח איתם בצד השני של קו הטלפון, הינו מי שרשאי לקבל מידע.
- הזיהוי הטלפוני יתבצע ע"י שימוש בשאילתא VTEL המאפשרת הצלבה בין תעודת זהות לסיסמה אישית המונפקת במשרדי רשות המסים – הזיהוי הינו חד ערכי.
- הסיסמה מונפקת במשרד רשות המסים לפי בקשת הלקוח/המייצג/עובד במשרד המייצג. הסיסמה הינה אישית ולא ניתנת להעברה.
- המידע שיימסר לאחר הזיהוי הטלפוני יינתן עפ"י כללי אבטחת מידע.
- בתום שלושה חודשים מיום פרסום הוראת ביצוע זו, לא יימסר מידע אישי בטלפון ללקוחות/מייצגים אלא ללקוחות/מייצגים שיש בידם סיסמה אישית לזיהוי טלפוני.
להוראת הביצוע המלאה לחץ כאן
|