• הירשמו לערוץ יוטיוב  שלנו, ותוכלו לקבל עדכונים והתראות, לצפות בין היתר בהרצאות מוקלטות, מצגות, ראיונות לתקשורת ועוד ...

    להצטרפות והרשמה  לחץ כאן

     

     

  • סוגיות מיוחדות בהצהרות הון, הנחיות, טיפים, הוראות, הסברים מפורטים, התא המשפחתי, הלוואות ומתנות ממשפחה/חברים ועוד... 
    להרצאה מוקלטת מלאה – לחץ כאן

  • הרצאה מוקלטת ומצגת מקיפה בנושא פעילות עסקית - עצמאי או חברה ?


    לצפייה – 
    לחץ כאן

  • הרצאה מוקלטת ומצגת מקיפה בנושא מיסוי הכנסות בחו"ל (Relocation),  חידושי פסיקה וחקיקה, הכללים החדשים מיום 1.1.2018

    לצפייה - לחץ כאן

  • המהפכה הגדולה במיסוי הנדל"ן ומיסוי הכנסות מהשכרה למגורים ולדירות נופש בשנה האחרונה

    לצפייה בהרצאה המוקלטת ובמצגת המקיפה – לחץ כאן

ניהול עסקים

  • כיצד יש לנהל את שיווק משרדי רואי החשבון, עורכי הדין ויועצי המס? הזכות לשווק, מעגלי השיווק, השיווק הפנימי, יצירת יתרון יחסי, זיהוי צרכים על פי פלח שוק, אפשרויות שיווק, חשיבה שיווקית וקצת מהנסיון האישי...
    רמי אריה, עו"ד ורו"ח

  • קמעונאים רבים יכולים לדווח למע"מ על בסיס מזומן, ועדיין ליהנות מניכוי מס התשומות על בסיס מצטבר וללא כל קשר לבסיס הדיווח למס הכנסה. ניתן לומר שקמעונאי יקבל אשראי כפול ממע"מ, מצד אחד על מכירותיו מדווח על בסיס מזומן, ומצד שני על הוצאותיו לעניין...

  • מצגת - הגנות בפני תביעות אחריות מקצועית נגד משרדי רואי חשבון - הלכה למעשה
    מדוע נדרשות הגנות בפני תביעות אחריות מקצועית, זיהוי סיכוני אחריות מקצועית, הגנות בחוות דעת המבקרים, הגנות בגוף הדוחות הכספיים ובתכתובת חיצונית, הגנות לפי גילויי דעת ות...

  • מצגת - אחריות רואי חשבון בישראל - היבטים משפטים
    מהם המעשים או המחדלים המהווים רשלנות רואה חשבון או הפרת חובה, מהם סוגי האחריות, מהות האחריות הנזיקית, מהי התנהגות סבירה, כלפי מי האחריות, תרמית לפי פקודת הנזיקין, אחריות חוזית, אחריות פלילית...

  • תיאוריות השירות, יישומים של מתן שירות ללקוח, חשיבות המשפט "הלקוח תמיד צודק" בחברה עצמה.
    האם הלקוח תמיד צודק ?
    ד"ר בועז נחמד





  • תיאור מרבית טקטיקות וטכניקות הגבייה שאנו מכירים; יתרונות וחסרונות של כל אחת מהטכניקות הללו; תיאור של מצבים אופטימאליים לשימוש בכל אחת מהטכניקות ותיאור של שיחות גבייה בהן שזורות טכניקות אלו; תיאור שיטות גבייה טלפוניות שנכשלו ובדיקה מקיפה של ...


  • מהי אינטיליגנציה רגשית, כיצד אפשר להעזר בה ובאילו אמצעים ניתן ליישמה בניהול עסקים על מנת להפיק תוצאות איכותיות יותר.
    בועז נחמד

  • הדרך הנכונה כדי לקדם מכירות, הפרמטרים הנדרשים לכך הן מבחינת אנשי המכירות בשטח והן מבחינת הארגון בכללותו.
    ד"ר בועז נחמד

  • מאמר הסוקר את הפיתוח האדיר שחל לאחרונה בישראל בעולם שירות הלקוחות, הנהלים והפעולות שיש לנקוט מול הלקוחות, התמודדות עם לקוחות קשים ותובעניים ופתרון קונפליקטים שונים.
    ד"ר בועז נחמד

  • 07.11.2005  | 

    שותפות עסקית

    מהי שותפות? מיהו שותף מוגבל וכיצד נקבע פירוק השותפות? כיצד מחולקים רווחי השותפות ומהן הגישות למיסוי? מאמר זה שפורסם בעיתון גלובס באוקטובר 2005 סוקר את מגוון האספקטים בנוגע לשותפויות.
    ארז אורעד, רו"ח


 «   ‹   ..  21  |  22  |  23  |  24  |  25  ..   ›   » 
הקש קוד אימות
 
לא רשומים אירועים לחודש ספטמבר
לא רשומים אירועים לחודש אוקטובר
לא רשומים אירועים לחודש נובמבר