• סוגיות מיוחדות בהצהרות הון, הנחיות, טיפים, הוראות, הסברים מפורטים, התא המשפחתי, הלוואות ומתנות ממשפחה/חברים ועוד... 
    להרצאה מוקלטת מלאה – לחץ כאן

  • הרצאה מוקלטת ומצגת מקיפה בנושא פעילות עסקית - עצמאי או חברה ?


    לצפייה – 
    לחץ כאן

  • הרצאה מוקלטת ומצגת מקיפה בנושא מיסוי הכנסות בחו"ל (Relocation),  חידושי פסיקה וחקיקה, הכללים החדשים מיום 1.1.2018

    לצפייה - לחץ כאן

  • המהפכה הגדולה במיסוי הנדל"ן ומיסוי הכנסות מהשכרה למגורים ולדירות נופש בשנה האחרונה

    לצפייה בהרצאה המוקלטת ובמצגת המקיפה – לחץ כאן

true

מצגת - ניהול תקין בעמותה

27.08.2007

מהו ניהול תקין? דרישות לצורך קבלת אישור ניהול תקין, פעולה במסגרת מטרות העמותה,
הגשת מסמכים לרשם העמותות, הגשת מסמכים לרשם – ס' 38 לחוק, עמותות שלא המציאו מסמכים באופן שוטף,
ניצול נכסי עמותה למען מימוש מטרותיה, עקרונות ניהול כספי בעמותה , נוהלים , הרשאות חתימה , ניגוד ענינים,
חובת ניהול פנקסי חשבונות מתוך חוק העמותות,
ניהול פנקסי חשבונות - מתוך התוספת השניה, מס הכנסה (ניהול פנקסי חשבונות ע"י מוסד),
דוחות כספיים– סעיף 36, דוחות כספיים – דרישות חשבונאיות,
דיווח על מקבלי שכר, שכר חברי ועד וחברי ועדת ביקורת (מתיקון מס' 10) תשס"ז-2007,
הוצאות לניהול עמותה (מתיקון 10) תשס"ז-2007, נושאים שונים.

לצפייה במצגת לחץ כאן

הוסף למועדפים

דרוגים

דרג

תגובות גולשים

שלח תגובה
  • hanien  (09/11/2007 04:47)
    איך אפשר להוריד או להדפיס
  • רמי אריה  (04/09/2007 19:07)
    במקום דוחות שנתיים לאחור בברכה,,, רמי אריה,,,
  • עידו  (04/09/2007 10:50)
    מה קורה עם עמותה חדשה המבקשת אישור ניהול תקין ואין לה דוחות כספיים לארבע שנים האחרונות?