• הירשמו לערוץ יוטיוב  שלנו, ותוכלו לקבל עדכונים והתראות, לצפות בין היתר בהרצאות מוקלטות, מצגות, ראיונות לתקשורת ועוד ...

    להצטרפות והרשמה  לחץ כאן

     

     

  • סוגיות מיוחדות בהצהרות הון, הנחיות, טיפים, הוראות, הסברים מפורטים, התא המשפחתי, הלוואות ומתנות ממשפחה/חברים ועוד... 
    להרצאה מוקלטת מלאה – לחץ כאן

  • הרצאה מוקלטת ומצגת מקיפה בנושא פעילות עסקית - עצמאי או חברה ?


    לצפייה – 
    לחץ כאן

  • הרצאה מוקלטת ומצגת מקיפה בנושא מיסוי הכנסות בחו"ל (Relocation),  חידושי פסיקה וחקיקה, הכללים החדשים מיום 1.1.2018

    לצפייה - לחץ כאן

  • המהפכה הגדולה במיסוי הנדל"ן ומיסוי הכנסות מהשכרה למגורים ולדירות נופש בשנה האחרונה

    לצפייה בהרצאה המוקלטת ובמצגת המקיפה – לחץ כאן

true

מצגת - ניהול תקין בעמותה

27.08.2007

מהו ניהול תקין? דרישות לצורך קבלת אישור ניהול תקין, פעולה במסגרת מטרות העמותה,
הגשת מסמכים לרשם העמותות, הגשת מסמכים לרשם – ס' 38 לחוק, עמותות שלא המציאו מסמכים באופן שוטף,
ניצול נכסי עמותה למען מימוש מטרותיה, עקרונות ניהול כספי בעמותה , נוהלים , הרשאות חתימה , ניגוד ענינים,
חובת ניהול פנקסי חשבונות מתוך חוק העמותות,
ניהול פנקסי חשבונות - מתוך התוספת השניה, מס הכנסה (ניהול פנקסי חשבונות ע"י מוסד),
דוחות כספיים– סעיף 36, דוחות כספיים – דרישות חשבונאיות,
דיווח על מקבלי שכר, שכר חברי ועד וחברי ועדת ביקורת (מתיקון מס' 10) תשס"ז-2007,
הוצאות לניהול עמותה (מתיקון 10) תשס"ז-2007, נושאים שונים.

לצפייה במצגת לחץ כאן

הוסף למועדפים

דרוגים

דרג

תגובות גולשים

שלח תגובה
  • hanien  (09/11/2007 04:47)
    איך אפשר להוריד או להדפיס
  • רמי אריה  (04/09/2007 19:07)
    במקום דוחות שנתיים לאחור בברכה,,, רמי אריה,,,
  • עידו  (04/09/2007 10:50)
    מה קורה עם עמותה חדשה המבקשת אישור ניהול תקין ואין לה דוחות כספיים לארבע שנים האחרונות?
הקש קוד אימות
 
לא רשומים אירועים לחודש יולי
לא רשומים אירועים לחודש אוגוסט
לא רשומים אירועים לחודש ספטמבר